8 Januari 2011

Godmorgon på er !

Nu har jag preics vaknat, så jag sitter här och är sjukt trött ! Mitt internet var lite damp igår. Så ah, jag bloggar nu ist! Gårdagen var mycket bra! var med Hannah och Jacob, först åkte vi till Hannah och spelade buzz, sen åkte vi in till stan en snabbis med Hannahs pappa och bror. Mycket kul ! Haha. Sen åkte vi till mig för jag skulle äta, så var det tänkt att vi skulle tillbaka till Hannah, men det blev inte så. Så vi var här och kollade film och spelade wii och massa sånt. Jag och Jacob hade även vääääldigt roligt. haha... elakt..

Idag får jag se vad det blir. duscha ska jag göra iaf (Y) Men jag bloggar mer senare!


Ja, jag älskar att stå på bordet? ;ooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0