7 Januari 2011 - Hej munsår gånger 2

Godmorgon på er !

Ställde klockan på 10 idag, så jag och Hannah kunde va tidigt. Sen när jag vaknade 10 så tänkte jag lite smart " Var det inte något fel på alarmet på iphone? Då måste ju Hannah sova nu " Så jag stängde av alarmet och somnade om, sen vaknade jag 11 och smsade till Hannah. Och då var hon vaken! (Y)
Så nu har jag precis gjort mig klar. Så nu kommer nog Hannah snart!
Idag blir det att dansa! Läääänge också! Sjukt taggad idag asså! hihiih!
Och lite senare är Jacob med ! Grymt kul! Och så tror jag vi skulle till Hannah och spela buzz också (Y) Tror det blir en grym dag idag!
Vi hörs senare kanskeeeeee! Kram på er!



Bjuder på 2 riktigt konstiga bilder. Mina ögon ser damp ut .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0