6 Januari 2011 - livet äger inte längre..

Godmorgon på er !

Natten har varit jobbig.. har haft världens mensvärk hela natten :( så jag har sovit väldigt dåligt inatt, och så vaknade jag vid 10 och mådde as illa. inte okej. Sen llåg jag kvar i sängen ett tag, och då märkte jag att jag fått munsår ..... DAMP fick jag då. Nu sitter jag vid datorn, och mitt internet dampar sönder. Så det går inte så jätte bra för mig.
Men idag blir det iaf att städa mitt rum.. lite stökigt måste jag säga. Ni kan få se bild senare. haaha. Sen blir det att dansa lite med mamma tror jag! Och efter det sticker jag till Viiiiicki och ska ha en myskväll där med tjejerna. Och dom tjejerna är..... Annie, Amanda, Matilda och Victoria! :) Vi ska äta tacos... hmm. elr ah... inte jag då. Usch, hatar det . Så jag ska ta med kyckling (Y) Liiiite godare det måste jag säga! Men jag tar med mig kameran, så ni får se lite kort hoppas jag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0