5 Januari 2011 - NYA SMSSSSSS

Godmorgon på er !

Vaknade vid halv 7 typ? Av att jag fick sms... haaha, skräll asså. Sen skulle jag somna om, men då kör en bil fram och tillbaka utanför mitt fönster typ. Så jag fick damp. Men jag kunde somna om. Så satte jag klockan på 10 men jag vaknade halv 10 och mådde as illa.. men jag gick in i duschen sen la jag mig i soffan en stund. Så nu mår jag nästan helt bra! Så nu ska jag gå till bilisten för att ta bussen till stan med Annie !
Mycket trevligt! Ska försöka att ta lite kort också! :) Men jag bloggar senare!
Hoppas ni får en trevlig dag, det kommer jag få iaf! :) hihi


Bjuder på en mupp bild också! :) hihih

Kommentarer
Postat av: Hannah

Min tshirt :( :( :( jag saknar den lite faktiskt ....

2011-01-06 @ 00:30:08
URL: http://Hannahhamberg.devote.se
Postat av: Viktor

hihi jag väckte dig<3

2011-01-06 @ 22:21:09
Postat av: Tinaaaaaaaa

svar till Viktor : Jaaaa :(

2011-01-07 @ 00:22:47
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0