25 Januari 2011

Hej på er!

Har ni drömt något någon gång? som blivit sann ? Det har jag vill jag lova.
Elr ah nästan iaf. Det är hemskt på ett sätt, men det kanske blir bättre i slut ändan.

Nu har jag iaf kommit hem från skolan! Ganska dryg dag, hade ingen lärare på engelsna och matten, så vi fick jobba själva, och det vet ju alla att det inte blev så mycket gjort. hehe. Nu väntar jag på att min familj ska komma hem. Så blir det att greja lite, sen kommer mormor senare ikväll tror jag...

Bara så ni vet så saknar jag Hannah, har inte träffat henne på år typ.. :/
döööör.


Haha visste ni att jag är längre än Hannah ? Ni kanske inte tror det. Mem det är faktiskt så. Hon har bara längre ben än mig, däför ser hon tusen gånger längre ut..

Kommentarer
Postat av: Hannah

Min lilla lilla rumpis , Gud vad jag saknar dig. Och det har bara gått en dag , illa :( . Jag tänker kommentera varje dag, så du kommer få lite att läsa när du kommer hem och är brunis hihi. Jag ska köpa en sak när du kommer hem, tänker inte säga vad det är blir en överasknig (det stavas inte så va?) . Det är något man äääääter hehe (nej jag tänkte inte på korv med bröd för det ska du också få) nej nu ska jag plugga jag, så jävla kul !!!!! Hejdå rumpis <3

2011-01-27 @ 23:32:23
URL: http://hannahhamberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0