2010000000000000

JANUARI 2010


2 söta saker kom till! hihihi


Jag målade min drömmmmmkille.


Var på museum elr hur det stavas med klassen! :)


Jag och Hannah testade lösnaglar.

Bästa minnet : Tror inte det var något som var så sjukt bra som jag kommer ihåg, men det är väl dom kvällarna jag var med Hannah, Nygren och Patrik kanske. Gjorde inte så mycket i Januari tror jag.

FEBRUARI 2010




Jag och Hannah lekte i snön. haha.

Bästa minnet : Eftersom jag inte har alls mycket bilder i februari, och dom jag har är från samma dag, så måste jag säga att den dagen var sjukt bra! Vi hade så sjukt roligt, sjäng sing star och massa kul!

MARS 2010


Jag och Jonna praoade på dagis!


Jag och Patrik hade roligt på slöjden.


Gjorde ett besök i Norrköping

Bästa minnet : Hmmm.. Det måste varit när jag och Jonna praoade på dagis, praoade ju där Hannahs tremänning var. Och han är ju så sjukt söt så det är sjukt. Och så måste det vara när jag var i Norrköping. haha. Något man aldrig kommer glömma bort! Det var nog den värsta natten.

APRIL 2010


Blev kär i Justin Bieber


Köpte en jacka, som jag blev kär i. Dock gillar jag den inte nu. hah


Hade en rolig håltimme med dessa människor.


Amanda fyllde år, så var hos henne en kväll. och kanske missade något? :P


Var på i2 marten med Hannah, och hon var sur vill jag lova. undra varför? :(

Bästa minnet : Hmm.. April var en bra månad kommer jag ihåg. Håltimmen med Annie och Andreas var mysig kommer jag ihåg. Och sen den kvällen hos Amanda var också sjukt mysig. Sen dagen på i2 marten med Hannah.. hahaha.

MAJ 2010


Såg världens bästa film! The last song!


Annie fyllde 15 :D ♥


Hade en mysig kväll med dessa människor!


En mysig kväll med folk från klassen! underbart!


Jag blev bloooond!


Konfrimerade mig! Elr hur det stavas :)


träffade den här charmiga killen! :)

Bästa minnet : Maj var också en sjukt bra månad. Liksom... min konfirmation, eric saade, jag blev blond, en kväll med Annie, Jonna, Marcus och Albin, The last song. Och liksom.. sommaren var på väg!

JUNI 2010


Hjälpte till på 9ornas bal!


Fick besök av en sån här äcklig sak..


Mina älskade solglasögon gick sönder! :(


Fick den här mobilen av mamma! :)



HAde en mysig helg på tye med Annies familj

Var på söa med Annie, Albin och Andreas!


sov i tält med Hannah. den värsta natten någonsin.

Bästa minnet : Hmm... sommarlov? Gryyyymt. Midsommar! (Y) Ny mobil (Y) Och sov i tält med Hannah. Juni var en bra månad det med ! haha, säger jag om alla typ. haha.

JULI 2010


Hängde med Annie på sjön i några dagar! (Y)

Tina blev kär.. väldigt kär...


Hittade världens bästa låt!


Var och köpte pizza med Hannah! Och hade allmänt roligt!


Var och badade med Hannahs familj, och så kom den här söta saken!


Var och badade med Annie, Tobias och Martina! :)


Hade den mysigaste kvällen! Ååååh, vill tillbaka! :(


Vattenskidor med Annie och Tobias! :)




RIX FM med Annie, Tobias, Hannah och senare Cia! :) GRYYYYMT!


Vattenskidor igen med Kusinerna! :D


Hampus fixade den snyggaste headern! :D hahah!

Bästa minnet : Asså allt i Juli var hel grymt ! Bara att kolla på bilderna. Men kvällerna när jag pratade i telefon var speciella. men ah, allt var grymt!

AUGUSTI 2010


Hade en mysig dag med Annie och Hampus! :) haha



Jag blev 15, och firade min födelsedag med Hannah och Hampus! :D Gryyyymt!


Hannah blev även 15 år! Hahah


Stack till Liseberg med Annie och Hampus, och så träffade vi Viktor där! :) Gryyymt!


Skolan började.. haha! (Y)


hahaha, åkte till Kristinehamn en tidig morgon.. Kollade när min bror spelade hockey. Jag och Hannah gav oss ut på äventyr, och kom fram till att det bara var massa backar i Kristinehamn. Sedan vidare till Karlskoga för att se DARIN! Gryyyymt!

Bästa minnet : Hmm... Augusti var inte den bästa månaden. massa problem och sånt. Men bästa minnet måste vara Liseberg och när vi såg Darin. Båda dagarna var hur grymma som helst! Vill göra om allt igen!

SEPTEMBER 2010


Köpte min älskade Hugo :(


kollade på sötaste filmen, men dom sötaste människorna!


Bokade idol biljetterna! (Y)


Blev kär i KUNGARNA AV TYLÖSAND!

Bästa minnet : hmm.. det måste vara när jag köpte Hugo, och när jag var på bio med Annie och Hannah! :) Men det bästa måste varit när Kungarna av tylösand började. Annars var September en ganska dryg månad..

OKTOBER 2010



Våran klass hade disco för småbarnen! :) gryyyyyyyymt!


Jag och Hannah började med våra " :P "


hahahah. jag och hannah var i stan.


Första skägg bilden!


Tog massa höstbilder med Annie !


Skägg 2 (Y)


Tog höst kort med Hannah !


Tobias gjorde en blåhaka på mig :(


Skägg 3 !

Bästa minnet : hmm.. det måste vara när jag var med Annie och tog höstbilder och några dagar senare när jag tog höstbilder med hannah! Det var myyysigt! :) Och så var det discot också!  sen såg jag den snyggaste killen ;o haha.

NOVEMBER 2010


Blev typ blond igen! (Y)


Hade en mysig dag med Annie och Hampus! :)


Praoade hos mamma (Y) niiiiiice.


Åkte till Nor med Annie och kollade Hockey (Y)


IDOOOOOOOOOOOL på torget med dom bästa!


Träffade Emelie på stan (Y) KUNGLIGT!


Träffade dessa söta saker ! hihi



IDOOOOOOOOOOOOOOL! En av dom bästa sakerna under 2010!


STOCKHOLM med klassen! (Y) Underbart!

Bästa minnet : hmm.. Det måste nog va alla gånger jag träffade idolerna! Och självklart Stockholm med min underbara klass. iaf ah. nästan iaf!
November var en grym månad!

DECEMBER 2010


Åkte skridskor med klassen, och jag kom fram till en sak... jag kan inte åka längre :(


Sov hos Hannah. och hade allmänt mys!


Tina skadade sin handled, så jag fick ta tabletter och grejer ;o
Och började prata med en trevlig människa. :( trodde jag.


Blev klar med min " Mona Lisa " hihih, söt den!


Slingade håret på Hannah! Och var även på Lucia i ishallen, och hade så sjukt roligt!


Var ute och tog kort med mamma, Tobias och Lina!


Blev kär i Filip och Fredrik! :D


Hade Boll&Dans dag i skolan! hur gryyyymt som helst! :D


Spelade buzz och sjöng sing star med Hannah, och kom fram till att Hannah inte behövde en ny TV!



Hade en rolig dag med Hannah! Och vi fick besök av den här äckliga saken..


Sen kom julen, och jag fick en kamera och Just Dance 2 och massaaaa mer saker! :)


Jag och folket på bilderna ägde ut hela världen på Just Dance 2 !

Bästa minnet : hmm.. under hela December har jag mått så sjukt bra.. pga en sak. Som gick åt helvete för någon dag sen, som jag mått/mår så dåligt över. Men det går väl över någon gång. Var rädd att det skulle hända och det hände.. :/ Men innan det hände så var det sjukt underbart, så det är en av dom bästa sakerna. Sen var Boll& Dans dagen sjukt rolig. Sen är ju jul för underbart, fick massa saker! och jag är verkligen super nöjd med allt! Speciellt Just Dance 2 ! :) hihih

Måste säga att 2010 har varit ett sjukt bra år! Det har hänt så sjukt mycket bra saker! Och dåliga.. men det struntar vi.
Hoppas 2011 blir lika bra! Det hoppas vi på ! Elr hur? Ja klart vi gör! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0