20 Januari 2011

Hej på er !

Tänkte bara blogga snabbt, ska plugga idag har jag tänkt ! Får se hur det går!

Skolan idag var varit super mysig! Finns några underbara personer som gör dagarna grymma i skolan. Annars är skolan så jobbig. Hade iaf sjukt roligt på idrotten, det var några som ville dansa, så det gjorde vi också. Jag failade när vi skulle visa upp, för vi började lite konstigt , så det blev fel ! Ajaaaaaa. Sen efter idrotten stod jag och Annie och pratade med några, och jag dog av skratt. För Kristoffer skulle vara "smart" Så han tände en tändsticka och la tillbaka den i asken, och då bara small det. Så allt började brinna typ. Och han höll ju i den, så han blev så rädd så han ramlade. Jag och Annie dog av skratt då vill jag lova! Så sjukt roligt var det!
Men nu har jag iaf precis kommit hem, så nu kollar jag lite saker på datorn, sen ska jag som sagt plugga! Måste göra det idag känner jag !

Ååååh jag måste bara berätta att jag drömde världens bästa dröm inatt. Tyvärr kan jag inte berätta den. Men jag läääängtar så sjukt jääääävla mycket till en sak som händer om typ 3 veckor? :D Underbart !



Bjuder på 2 bilder från i morseee !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0