2 Januari 2011

Godmorgon !

Nu har jag precis kommit ur duschen, så nu ska jag klä mig, sen göra mig i ordning!
Idag skulle jag varit med Hannah, men hon dissade sönder. Idag igen :( elak hon :)
Men nu ska jag och familjen till Annie och grilla ute typ. Tror vi skulle göra några pannkakor elr något. Det kommer bli riktigt mysigt ! (Y) Tror vi skulle ta med våran snösccoter stavning? Så vi ska leka lite! super roligt! Kameran är ju redan där. Så jag ska försöka att ta lite kort som ni kanske får se senare! :)

Och nu måste jag säga att jag känner mig hur glad som helst! :D Livet leker. Nästan iaf! ;D 
OCH JAG LÄNGTAR SOM FAAAAAAAAN! hihiih! :D Sjukt roligt. Elr hur Annie? (a)


Bild från nyår. Lånade av Annie (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0