19 Januari 2011

Hej alla mina söta läsare !

Nu har jag precis kommit hem från skolan! Känns som jag bara jobbat med matte idag. Och det har jag också nästan. Hade 5 lektioner idag, och 4 av dom gjorde jag matte! (Y) Rätt duktig jag !
Idag vet jag inte vad jag ska göra . Lite matte kanske? Och lite SO ! Ska försöka få mamma att åka till Bergvik med mig också. Får se om jag lyckas! :)

Om det är något jag ångrar i mitt liv så är det att när jag och Hannah såg Johan Palm i Karlskoga. Så åkte vi hem direkt efter, och det skulle vi inte ha gjort! För Björn Rosenström skulle sjunga efter. Och han är så jävla grym så det är sjukt! När jag var runt 10-12 år så spelade jag och min bror sönder dom här låtarna!


Pojkarna som busar !


Fluortanten !


Lurad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0