18 Januari 2011 - Jodåååå jag lever !

Tjenare !

Kom precis hem från morfar! Har varit där och snackat om massa grejer! Bubblar i min mage vill jag lova... Dagen har iaf varit bra. Har egentligen inte hänt så mycket. Mattelektionen är självklart jätte rolig när man sitter bredvid Anton och Marcus! *Anton läser vad det står på väggen och säger* " Jag ser inte att det står brandvägar " Kommer inte ihåg om det står brandvägar elr vad det står. haha...

Natten hos Hannah var mysig. Vi låg och kollade på Björn Gustafsson, fyfan så roligt assåååå. Sen skulle vi sova. Och jag låg och halv sov sen hör jag att Hannah säger något, men jag svarade inte, för jag halvsov, så hör jag att hon går. jag bara vaaafan. Sen fattade jag att hon gick, så jag tog hennes plats, kunde inte sova skönare. hiihih ! (a)

Men nu ska jag iaf göra lite Svenska sen datorn hela kvällen! första gången på länge. Riktigt gött måste jag säga. Känner att jag är väldigt dålig på att blogga. Men jag gör mitt bästa jag lovar!


Tittade vad jag och Hannah hittade på Åhlens igår ! Tror tyvärr det bara är jag, Annie , Hannah och Hampus som fattar. Men ni kan ju låtsas att ni fattar? :)
Stavas det låtsas? jo det får göra det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0