15 Januari 2011

Godmorgon på er !

Nu har jag precis gått upp ur sängen ! Vaknade vid halv 1 idag! Riktigt skönt vill jag lova! Det har varit jobbigt att gå upp vid 6 varje morgon.. Så idag fick jag sova länge!

Idag vet jag inte vad det blir. Olle ville att jag och Annie skulle åka till honom. Så vi får se ! Men jag bloggar mer senare iaf. Ska ta mig något att äta nu tror jag. Hungrig nu.
Men vi hörs sen ! :)


Hahah. Jag  var rolig igår. Och sa till Hannah " Jag saknar att ha ont i handleden "
Sen när jag kom till Annie så skulle jag lyfta något ut ur bilen. Och då fick jag ont. Jag känner av min handled ibland. Och min handled kommer aldrig bli normal. Dom rakade ju halva armen på mig ;o och det kommer aldrig se ut som det gjorde. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0