14 Januari 2011

Tjenare !

Nu sitter jag här och väntar på att Hannah ska sluta. Och drar Blondinskämt med olle ! (Y) riktigt roligt! Dagen i skolan har varit bra. Elr ah, nästan iaf, har mått dåligt hela dagen, har frusit och massa sånt. Så efter lunch gick jag runt med jacka. För de var så kallt. Hade även SO prov idag, tror det gick bra. Kändes bra iaf ! Men nu ska jag blogga klart sen kommer Hannah, får se vad vi ska hitta på. Kan bara va till 6, för sen ska jag till Annie och äta mat och massa trevligt. Sen sticker jag och Annie till ishallen. Och så kommer Olle och Amanda också (Y) Gillaaaaaaaas starkt.. Hockeykillar ♥´



Bilder från igår. Innan hockeyn..
Ser ni hur mörk jag är under det ljusa ? Ser as konstigt ut. Ser ut som en tiger elr något. Inte okej. Så jag ska nog bli brunett... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0