12 Januari 2011

Tjenare!

Nu har jag precis kommit ur duschen, tog en skön härlig dusch idag!
Skolan idag var riktigt rolig. Fick skriva massa trevliga saker på väggarna!
Ni får se bild i slutet av inlägget (Y) Riktigt kungligt måste jag säga!
Sen har min mobil varit med om hemska saker.. Så den är nyduschad. haha!
Efter skolan blev det att va med Hannah och Jacob, och det är därifrån jag kommer nu !
Fick riva ner hennes Johan Palm bilder. Kände att det var dags nu ! Blev riktigt fin nu. Dock så var det nog finare med dom.. saknar honom.
Men nu blir det kolla datorn sedan plugga lite! Skolan är igång... Ooooohja!

Något riktigt bra den här veckan är.. att det är hockeyvecka (Y) Hockey varje dag typ ! Gillas starkt vill jag lova !


Snoddeeee bilden av Victoria på faaaaacebook. Ni kan kolla den där om ni vill också.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Nääe Tina hur kan du? Copycat :(

hihi ;)

2011-01-12 @ 21:26:03
URL: http://liitenv.blogg.se/
Postat av: Hannah

FICK ? jaha du ... vet du hur fult mitt rum är nu eller :( din elaka ....bög.

2011-01-12 @ 21:58:41
URL: http://hannahhamberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0