11 Januari 2011

Först vill jag säga att det märks att skolan har börjat...
Jag känner mig värdelös på att blogga, och jag mår dåligt över det. seriöst alltså.

Hmm.. skolan idag var rolig. Jag gillar mina fina kompisar i skolan, underbara.
Efter skolan stack jag till Hannah och gjorde kladdkaka och spelade Buzzzzzz, synd att säga att jag äger på det.. Som ni märker skriver jag väldigt kort om dagen. Men ska lägga mig typ nu.
Sen stack jag till ishallen och kollade hockey med mina favoriter. Hade så sjukt roligt så jag trodde jag skulle dö. Vi sa massa roliga skämt och jag dog... hela tiden... Så jag undrar hur jag kan leva nu... hmm..
Ajaaaa. Nu ska jag skriva dag... 4 elr vad jag är på. Bloggar mer imorgon, kram på er! Hoppas ni har haft en trevlig dag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0