10 Januari 2011

Godmorgon mina underbara läsare !

Ställde klockan på tjugo över 10 idag... Och så är jag uppe nu? ;o Men det är för jag vaknade och hade växtvärk. Och det går aldrig över! Idag blir det iaf att åka till Bergvik med Annie ! Jag ska leta efter jeans igen, sen får jag se vad det blir mer för något. Måste ha en plånbok, men jag kan inte ha en plånbok, för jag tycker det är för drygt att plocka fram pengarna.. För man vet aldrig vart dom ligger, så det är bättre att ha det i fickan.. haha.
Kameran hänger med , så det kanske kommer bilder ! Sen ikväll blir det att ta det lugnt, skolan börjar ju imorgon, och nu ska jag plugga som f***********n. hihiih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0