Tror aldrig jag har skrattat såhär mycket som jag gjort idag om jag ska va ärlig!

Oj vilken lång rubrik det blev .

Men dagen idag har varit as bra, skolan ägde, tack vare Annie ♥ Mycket skratt och kul blev det, så idag ska man inte klaga på dagen i skolan gott folk. När jag kom hem hann jag ta ett glas cola sen stack jag till bussen och åkte in till Dansstudion för att dansa Zumba, och helveteeee va jobbigt det va idag, och så hade jag lite damp samtidigt, för ah. Sjukt kul hade jag iaf, roligt folk det finns. haha. Och nu har jag precis kommit hem, så nu sitter jag och äter lite, sen blireeee duschen, sen lägga mig och plugga lite innan Big Brother börjar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0