Tinas lördag !

Nuuuu ska jag berätta om min underbara lördag !

När jag hade packat alla grejer jag skulle ha med mig så skulle jag få skjuts till Hannah, så stod jag och väntade på att dom skulle bli klara, sen buttar Tobias mig på något sätt så jag slår i mitt lillfinger i något, vet inte i vad, men i något. haha. Så jag var verkligen paaaaaaaaanik, så jag slänger mig på golvet, dock så skratta jag hela tiden typ . Sen när jag har legat där i typ 5 min reser jag mig upp, och jag vet inte vart jag ska ta vägen, för jag har så jääävla ont. Mamma fick typ panik elr något, hon trodde jag hade brutit fingret. haha, men jag rätt säker på att jag inte gjort det, så jag åkte till Hannah efter 20 min typ, och då började gå över. Sen var ju min kompis Jacob där också, och då är det inte lugnt, han bet mig fan tusen gånger elr något, och så tog han död på mig .. Men det är alltid kul att träffa Jacob !
Sen skulle vi gå till ICA , och det var nog den roligaste turen till ICA jag varit med om asså ! Ramlade gjorde vi ett par gånger iaf !
Tack för den mysigaste dagen någonsin, ni är bäst ! :D ♥
Haha, ni anar inte hur sur jag är när jag är trött..... HAnnah berättade att jag hade typ skrikit " HÅLL KÄFTEN " till henne... elak jag ..


Ahhhh, såhär kunde det se ut...

Oooooch ni ? Lägg ner, det är bara så jävla synd om er ! ;D


Kommentarer
Postat av: hannah

Vet att jag och Jacob är bäst.

Men vet du vad rumpis? Det är du också.

<3

2011-02-27 @ 23:06:29
URL: http://hannahhamberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0