Några bilder kan ni få se !

Ni kan få se lite bilder från mammas kamera !

hahahaha. tina griberg är mupp... Det här var första dagen... Därför vi ser ut som vi gör..


Det här var riktigt tufft! Det var några som ville ta kort med mig. Och det roliga var att jag såg att dom skulle ta kort, och så stod jag precis där dom skulle ta kort, så jag flyttade på mig, sen kommer hon på bilden och drar tillbaka mig, jag bara "vafan?" sen fattade jag ! (Y) 
Och varför den ser ut som den gör är för att Annies kamera är precis där det är därför!


Åka tuc tuc (stavning) är nog det roligaste man kan göra !
Tuk Tuk stavades det. haha. (Y)


Så här såg Tina mupp Griberg ut en kväll..


Hemskt detta... Hoppas ni ser vad det står.


Det här tyckte mamma var jätte gott, det här tyckte Tina var mindre gott.. usch.
Ganska typisk thaimat.


Sista dagen tror jag det här var, lite brun blev man nog !

Inte dom roligaste bilderna kanske, har roligare på min kamera. Men måste hitta minneskortet, och det kan ta sin tid.. tyvärr..

Kommentarer
Postat av: Hannah

Töntig du är som täcker över ansiktet rumpis, du är alltid fin! Jag saknade dock en bild... som du tog när du var nyvaken och skulle testa kameran.. Säger det dig nått? Eller?

Snygg klänning föressten hehe (a)

2011-02-15 @ 17:54:42
URL: http://hannahhamberg.devote.se
Postat av: Annie

alla ni som ser den här kommentaren lider med mig taaaack ? KLIPP BORT MIG TINA ;(

2011-02-15 @ 17:58:01
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/
Postat av: därstårdubrava?

haha fina bilder riktigt söt tycker jag tina :D

2011-02-15 @ 18:52:25
Postat av: Tinaaaaaaaa

svar : du är söt, vem du nu är... haha ;D

2011-02-15 @ 19:42:20
URL: http://tinagriberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0