Melodifestivalen suuuuger.

Nu har jag precis kommit hem från Hannah ! Och jag måste säga att melodifestivalen suuuuger, det enda som är bra är ERIC SAAAADE . Han är liiiite för grym asså. Annars är melodifestivalen värdelöst.

Nu blir det att lägga sig i sängen och kolla på Hajen 4 och så ska Andreas ringaaaaaa. Så det blir att prata med han ett tag antar jag, sen ska Tina Griberg sovaaa!
Godnatt sötnosar ! ♥


JAg har kommit på en sak, jag har träffat ganska många människor på några år elr typ 1 år .. Kolla här..
- Johan Palm i Karlskoga
- Johan Palm i Mariestad
- Darin i Karlskoga
- Eric Saade i Karlstad
- Erik Grönwall i Karlstad
- Olleeeee i Karlstad gånger 2
- Andreas i Karlstad gånger 2

Har egentligen träffat Eric Saade 2 gånger, på rix fm också, men det var inte på samma sätt som första gången, så det räknas inte så. Tycker jag. Men Erik Grönwall räknas så, för jag pratade lite med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0