Hörde att det var soligt ute !

Funderar på att gå ut och steka en stund. NOT . Skulle varit rätt härligt om man var i Thailand.. Saknar det stället jag, men visst var det skönt att komma hem igen. Men ändå, Thailand var underbart! Jag håller på att springa runt som fan och letar efter mitt minneskort som har försvunnit, typiskt -.- Var tänkt att lägga in lite bilder från Thailand, och hade tänkt att göra en ny header också. Men det får bli när jag hittar minneskortet då...



Och om ni undrar vad jag har på läppen så är det så att dom 2 sista dagarna så brände jag läpparna.. Så jag har världens största sår typ.


Kommentarer
Postat av: Annie

sv: haha tveksamt asså !

snygging förrestennnn !

2011-02-13 @ 15:31:10
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0