Gustavsvik äger !

Ni anar inte vilken grym dag jag har haft idag !
Jag och Hannah steg upp ur sängen runt 8 och gjorde oss iordning för att sätta oss i bilen och åka iväg till Gustavsvik, och jag tror aldrig jag har varit såhär trött efter ha varit där. haha. När vi kom dit sprang vi runt som små lyckliga flickor elr något, sen började jag bli hungrig, så jag började tappa orken, sen fick jag mat i min mage, och då orkade jag mer vill jag lova! Bubbelpoolen och forsen är ju helt klart bäst !
2 snygga killar lyckades vi hitta där borta, dock tog det ett tag innan vi hitta några.
Och jag tror jag är helt död, så jävla många smällar har vi fått idag, har fan rivmärken på min mage och grejer... Men det kan jag leva med, för den här dagen har varit hur grym som helst !
Sen den sista halvtimmen orkade jag inte göra något, för jag hade så ont i min hals.. jag kommer inte kunna prata imorgon ;o


Nej nu måste jag kolla solsidan, hänger inte med riktigt, skriver mer sen, om dagen igår och så. Om ni vill veta, men det vet jag att ni vill ! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0