Daaags för att dra iväg på zumba !

Nu sitter jag här med HAnnah och försöker oss på photoshop, och har försökt göra i tusen år elr något, men vi är för dåliga... Vi skulle göra ny header, för vi var ute och tog kort förut, men det var tur att det inte gick, för vi ser damp ut! ;D haha.
Men nu ska vi snart sticka till bussen och möta upp Annie, så sticker vi och daaaaaaaansar lite! Dock känner jag mig lite trött, men sen när vi kommer hem ska vi träffa Jacob, och då tycker jag att vi bara ska kolla film, så dååå blir det att sova (a) hihi




Hej jag heter Tina Griberg och jag älskar att vara oseriös ! ;D

Tittaaaaaaa vem jag och Hannah hittade i snön ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0