28 Februari 2011

Godmorgon på er !

Ni anar inte hur underbar min säng är asså, sover hur skönt som helst asså !
Riktigt gött var det att få sova också ! Sov inte så länge idag, men det var för att jag somna väldigt tidigt igår, men så äre när man är trött efter att ha varit på gustavsvik!

Idag blir det att va med Hannah ! Och vi har tänkt att dansa Just Dance, men vi var lite tveksamma om vi skulle orka det, men jag har inte träningsvärk, så jag kan dansa ! (Y) Och så ska jag kolla med Annie när vi skulle köra Zumba på sats, vet inte vilka dagar det var ! ;)

Nejjjjj, nu ska jag smsa till Hannah ! Vi hörs sen, hejjjjj ♥


Biiiiild från förra året. Min utväxt asså ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0