26 Februari 2011

Godmorgon på er !

När jag skulle skriva " 26 Februari " så ville jag skriva 26 Januari...
JAG VILL TILLBAKAAAAAA TILL THAILAND !

Idag blir det iaf att städa mitt rum och lite sånt, sen ska jag va med Hannah, och så sover jag hos henne ! Mycket mysigt ! Kanske tar med datorn får se hur jag gööör !

Gårdagen var ritkigt bra måste jag säga! Åkte in till stan med Hannah och mötte upp Annie och Cia vid dansstudion så dansade vi Zumbaaaaa, och jag hade världens träningsvärk i min mage så det gjorde as ont, sen när vi hade dansat klart gick vi ner till stan en stund, och då märkte jag att jag hade världens knöl i min mage, jag blev lite smårädd jag, så jag vågade itne ta i så när vi skulle dansa ragga. Men nu tror jag att den är borta ! (Y)


Kommentarer
Postat av: hannah

HEJ TINA GRIBERG.

Jag skriver från min dator nu. den är lite söt. typ som dig. den vill träffa dig sen :*

2011-02-26 @ 13:41:33
URL: http://hannahhamberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0