24 Februari 2011

Tjenare !
Dagen har varit bra, hade friluftsdag elr hur det stavas, och det var grymt kul, iaf det första vi gjorde, och det var Curling ! Grymt kul, och jag var gryyymt kung ! Sen blev det Zumba, som inte var ett dugg kul, Dansstudion ska det vara ! Och nu har jag precis kommit ur duschen, frös liiite när jag kom hem, bara för Andreas är så äcklig och gör så jag blev blöt om fötterna... elakt.
Nu blir det att plugga lite SO och Spanska! Sen vid 7 blir det att åka upp till ishallen och kolla Hoooockey med Annie ! ♥


Bild från i moooooorse !


Haha, Moberg lyckades vinna den här? Elr ah, i en sån där leksak grej. Om ni fattar, man ska försöka att ta ett djur med en sak. haha.
Och sen fick jag den ! :) dock var den typ trasig...





Inga fler bilder blev det, hade fullt upp med mitt, hihiih.

Kommentarer
Postat av: Hannah

HAHAHAHAHA JAG DÖR MIN LILLA GOS !

jesper moberg <3

2011-02-24 @ 15:06:36
URL: http://hannahhamberg.devote.se
Postat av: annie

sv: ohja, så jävla värd dag :D <3

2011-02-24 @ 17:24:07
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0