22 Februari 2011 - Gjort mitt stora val idag !

Hej på er !

Nu ska jag blogga snabbt innan mamma kommer hem, då blir det att stänga av datorn och plugga ! Jag kan inte plugga själv, speciellt inte när jag ser en sån fin dator bredvid mig ! Nu ser jag att hon kommer, så nu skriver jag fort ! Dagen har varit bra idag också, jag och Annie ägde ut allt Gjorde världens godaste pizza ! Sen blev det att välja för gymnasiet, så jag har gjort mitt stora val idag, och känner mig stolt! :D haha.
Nejjjj nu ska jag plugga, vi hörs imorgon, min dator ska med till skolan imorgon (a) För jag ska hem till Annie direkt efter skolan, för vi ska göra klart en SO sak ! Ajaaa, vi hörs, ha de !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0