18 Februari 2011 - GRYMMMM Fredag !

Tjenare !
Den här dagen asssså, det har bara gått bra för mig idag, utom i morse, när jag försov mig, somnade igår, så jag ställde aldrig alarmet, så ah, det gick som det gick, hann till skolan gjorde jag iaf !
Ajaaa, sen har det gått super bra! Gick hem och städade mitt rum så jag fick tillbaka internet, och gissa vad jag hittade när jag städade mitt rum ? JOOOOO mitt minneskort! Så nuuuu kommer ni få se bilder! Fast inte idag, men någon dag ! (a) Och så var jag rädd att jag inte skulle få pengar till bion idag också, men det fick jag nu, dock så var det pengar hon var skylldig mig, men ändå, jag har pengar nu ! Så den här dagen kommer bli super bra! Ja, som sagt... Jag och Hannah ska på bio idag ! 127 Timmar. Det verkar super bra, jag ska gå på den med Hannah för då hänger hon med mig på bio i slutet av Mars eller när det var. JUSTIN BIEBER ! ♥


Om det var något jag var taggad på var att smaka colan i Thailand, trodde jag skulle spy första gången, nästan iaf.... Men den blev godare efter ett tag. Och jag vet att bilden är suddig, men jag såg ju ingenting på skärmen så jag kunde ju liksom inte ändra..


Första maten ... Jag beställde Hawaii utan annans ? fick jag det ? Nejjjj.

Haha, ni fick 2 bilder, och världens roligaste, men Hannah kommer nu, så jag måste göra mig klar, ni får fler bilder någon annan dag ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0