16 Februari 2011

Hej på er !

Dagen i skolan har varit jobbig.. Har varit så sjukt trött idag, men så blir det när man somnar vid 1 . Höll på att somna på Svenskan idag, när vi skulle läsa, men jag orkade hålla mig vaken. Och så har vi haft matte diagnos också. OCh då kom jag på en sak. Jag är inte bra på matte, fast... Det har jag vetat ganska länge... Men ändå.

Nu har jag iaf precis kommit hem från en toppen dag på stan med Annie och Olle! Glömde kameran hemma, så ni får inga bilder. Sry. Fick 500 kr till stan... 420 kr gick till smink, men så äre när allt är slut -.- Så tog vi en fika, värsta mysigt var det! hihi . Sen gick vi runt massa, sen skulle vi hem för jag och Annie skulle på träning, så kommer vi dit så är det ingen ????? Tänk hur mycket man missar när man är borta .. Så nu sitter jag här på golvet och dampar sönder .... Är besviken på mina kära vänner nu assååååååå.. :( Patrik och Nygren är elakaaaaaaa :( (U)


minnen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0