15 Februari 2011

Hej på er !

Hoppas ni hade en bra Alla ♥ Dag . Själv ska jag inte klaga på min, en mycket trevlig dag hade jag. Ändå hände det inte så mycket om Alla hjärtansdag att göra. Elr lite kanske. haha.

Nu har jag precis kommit hem från skolan ! Hände inge kul, hade Hemkunskapsprov idag... Det gick bättre än vad jag trodde faktiskt. haha. Sen hände inget mer typ. Anton har gjort en "intresseklubbens anteckningsbok" Tror det står 4 saker i den, och jag är med 3 gånger. haha.

Nu blir det att chilla sönder hela dagen. Inget att plugga på förutom en engelskläxa, men det går fort, så det gör jag lite senare. Så det blir en dator dag! Imorgon blir det att åka in till stan med Annie och Olle. Jag måste köpa smink ... ALLT är slut. Sen ska vi fira Olle också som fyllde år när vi var borta ! Så han ska få en sak av oss (a)
Tar med kameran då! (Y)


En charmig bild från igår... Har inga bilder... Hittar inte mitt minneskort :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0