14 Februari 2011 - Alla Hjärtansdag

Godmorgon på er ! ♥

Nu har jag precis gjort mig i ordning för att åka till skolan !
Sen blir det att åka hem och plugga i 2 minuter innan jag sticker till stan för att daaaansa. ÄNTLIGEN måste jag säga. Har ju missat lite eftersom jag varit borta. Men idag ska jag äntligen få dansa! UNDERBART ! Efter dansen kommer mamma och hämtar mig för att sticka till Säffle tror jag det var ? Ska kolla på min bror när han spelar hockey, så det blir snabba ryck ! Så jag vet inte om jag hinner blogga något mer idag.. Tyvärr. Ska försöka att hitta mitt minneskort också, så det kan komma upp lite bilder !

Det hände något konstigt med mig igår.. Jag låg och kolla på Wallander först sen vid 10 började det Beck, och den var slut typ halv 12 och jag var inte trött? ;o Annars har jag varit trött vid 8 ? ;o Så jag ville inte sova. Men var tvungen ju...

Hoppas ni får en trevlig alla hjärtansdag mina underbara läsare!
Själv vet man aldrig vad som kan hända idag ... ;o haha. KRam på er!



Slänger in 2 bilder också ! Min läpp börjar bli liteeee bättre som tur är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0