13 Februari 2011

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ MIN FÄRG BÖRJAR FÖRSVINNA . JAG FLAGNAR SOM FAAAAAAAAAN PÅ MIN MAGE, OCH DET ÄR INTE OKEEEEEEEEJ :(

Så nu har jag haft mitt damp. Godmorgon på er!
Kunde sova till 9 idag iaf. Framsteg... Så nu sitter jag här och smörjer mig. Vill ju inte att min färg ska försvinna redan..

Dagen igår var super bra, gjorde mig i ordning och stack till ishallen så mötte jag Annie där, sen kom Olle så kollade vi på hockey (Y) Sen stack jag till mormor på en gång för att hämta wii spelen . Hon lånade dom när vi var borta, för hon har också skaffat wii (Y) Efter det åkte jag till Hannah så kollade vi på barnprogram och chillade sönder. Sen hem till mig för att dansa och kolla melodifestivalen, dock somnade jag lite då och då. Men jag tror jag vet vilka som gick vidare! OCh vid halv 11 elr något la jag mig och skulle kolla på filmen, tror jag såg 10 min på den innan jag somnade...


Den här bjuder jag verkligen på........... Mina ögon är typ damp elr något...
Bilden är från igår, innan jag stack till ishallen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0