12 Februari 2011

Godmorgon !

Vaknade 6 imorse, tror jag har lite jelag. Alla i min familj är vakna. haha.
Dagen igår var super bra. Fick träffa Hannah Hamberg ! Så mycket snack blev det. Hon fick se lite bilder och så . Dock gick min kamera sönder så fort jag kom till Thailand -.- Typiskt. Men jag kunde ta kort, det var bara skärmen som gick sönder, men det var ju inte det lättaste att ta kort utan att få se något. Men ni ska få se några bilder någon dag.

Men nu ska jag duscha senare blir det att göra sig i ordning för att sticka upp till ishallen och kolla hockey med Annie och Olle ! (Y)
Senare ikväll blir det att kolla på melodifestivalen med Hannah, om jag orkar hålla mig vaken. Annars får hon kolla med sig själv, så får jag ligga där och sova ... hihih.


Saknat henne lite jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0