Vet inte vad det blev med mig nu .

Nu sitter jag här vid datorn och snackar lite med Annie ! Och så började jag läsa gamla inlägg från i Januari, och fick tillbaka massa tankar på vad som egentligen har hänt, och allt känns som en jävla hemsk dröm, känns inte som det hände mig, och sen gick allt så fort i början av februari, aja, jag är riktigt glad för att det gått så bra nu !
Jag är så jävla sugen på att skriva vad som har hände i julas tills nu, men det går inte . Kanske gör det någon annan gång så ni verkligen fattar vad som hänt.

Ajaaaaaaaaa, jag har så tråkigt så det är helt sjukt, försöker fixa Andra Avenyn, jag har ett beroende av att se det, jag har kollat klart på alla avsnitt nu, så jag har typ panik, för jag kan inte fixa Andra Avenyn, så jag får åka till Andreas elr något för han har alla andra avenyn avsnitt typ ?


hahahahhahaha, så jävla cool . Trodde inte jag kunde göra såhär ! ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0