Saddam Hussein ?

Ska göra ett seriöst inlägg nu, utan massa jao snack asså... säger det hela tiden..

Nu har jag iaf precis gjort klart min SO inlämning om Saddam Hussein !
Konstig grabb asså... Ingen jag skulle viljat träffa assåååååå...

Dagen har iaf varit bra, åkte in till stan och träffade Casper, satt och pratade en massa och så gick vi runt en massa. Sen vid 5 åkte vi hem för att vi skulle plugga och sånt ! Så nu har jag gjort det i typ 34584954 år, så nu väntar jag på att min bror ska komma hem med schampo och balsam så jag kan ta mig en dusch, sen sätta på sig myskläder och bara ta det lugnt till klockan blir 10 då blir det BB ! Sen sova i min underbara säng !

ååååååååååååh på fredag kanske jag ska få se Andra Avenyn igen! :D lycklig tjej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0