Oooooorkar inte mer nu !

Ett gnäll inlägg, men orkar inte mer nu, läs och förstå nu tack .

Dom senaste veckorna i skolan har folk gått runt och sagt till mig att jag är fjortis, och att jag är tsm med en p12a.
Jag skulle vilja att ni lägger av med det nuuuuuuuuu tack ! Ni får gärna tycka vad ni vill. Men kom inte och säg det till mig, ni måste förstå att jag kanske inte mår bra av det?

Jag får sminka mig precis hur jag vill, och klä mig också, ni ska fan inte gnälla över det.
Men bara för jag kanske har " mycket " smink så behöver ni inte kalla mig fjortis för det ?
Jag kanske hatar hur jag ser ut utan smink? Ni vet INGENTING om hur jag känner. 

Och att ni håller på att säga att jag är tsm med en p12a ? Vafan, ni har ingen jävla aning om vem jag är tsm med? Och varför bryr ni er om det? Jag får väl va tsm med vem jag vill ?
Så jävla omoget att hålla på ? Hade inte jag haft dom känslorna som jag har för honom, skulle jag lämnat honom för längesen för ni håller på som ni gör.
Visst han är 2 år yngre än mig? Men varför ska ni bry er så jävla mycket om det ?
Jag älskar honom, och även om hela jävla skolan har något emot att jag är tsm med en som är 2 yngre, så tänker jag verkligen inte lämna honom!
Det enda jag vill är ni ska lägga av och hålla på och snacka massa jävla SKIT snack!

Det är så jävla illa att ni ska lägga er i mitt privat liv, ni anar inte hur jag mår av det.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Försök att bara strunta i dom, vet att det är svårt men!

Så jävla omoget att hålla på sådär, och dom ska va ens kompisar också ....ah visst liksom .

Älskar dig Tina griberg , mest <3

2011-04-14 @ 16:13:08
URL: http://hannahhamberg.devote.se
Postat av: annie

så JÄVLA rätt tina! älskardig <3

2011-04-14 @ 20:07:38
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0