Nuuuuu ska ni få höra om min helg!

Jag kan säga såhär, att min helg har varit så jääävla grym så det är sjukt!

Jag satte mig på bussen till Karlskoga, det gick faktiskt riktigt bra att åka buss, jag hatar att åka busssss ju. Men det gick bra, sen kom Andreas och hans pappa och hämta mig på busstationen, så åkte vi hem till Andreas, och bara tog det lugnt och inte gjorde någonting typ. Asså egentligen finns det inte så mycket att säga, för vi har inte gjort så mycket? Men iaf, sen på lördagen så hängde Andreas med mig hem, så vi tog bussen hem. Och då blev det att åka på kalas hos Annie, alltid kul med kalas! (a) Och sedan åka hem till mig i några minuter sen stack vi till centrum och köpte rockstar och lite godis till kvällen, dock så hade jag så jääävla ont i min mage så det var helt sjukt, Andreas blev sur på mig för jag var så tråkig.. Lite elakt.. Sen somnade vi någon gång på kvällen, men vaknade lite senare igen ? Asså jag har sovit as dåligt i helgen ? Sen på morgonen vaknade jag av att Andreas skrattar åt något ? haha söt kille asså .. Hela förmiddagen var jag hur trött som helst, så jag låg och halvsov till typ 2 elr något, när jag var tvungen att göra mig i ordning för vi skulle kolla på hockey :D:D:D Älska hockey . Men vi hann inte kolla så mycket i början för Andreas var tvungen att åka med bussen hem :(((( Saknar killen redan asså .. :( Efter det åka jag och mamma tillbaka till hockeyn och kollade klart på den, sen åka hem och lägga sig i soffan och kolla TV. OCh somnade på en madrass vid 11 typ. Sjuuuukt trött var jag igår. helt sjukt var det.
Asså ni kanske inte tycker som jag har haft kul kanske, för det har inte hänt så mycket liksom, men ni ska bara veta hur underbart jag har haft det i helgen. Andreas är grym !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0