Nu har precis min lilla kompis åkt ifrån mig ! :(

Den här kvällen kommer bli såååå otroligt tråkig. Har ingenting att göra.

Dagen med Hannah har varit mycket trevlig måste jag säga. Jag gillar min kompis faktiskt. Vi stack till trumma för att ta kort, men det var så ääääckligt kallt ute, men vi satt där och hade mycket trevligt. Men sen orkade vi inte mer, så vi åkte till mig och kollade på bilderna som blev, och nu på slutet dansde Hannah och jag satt och sjöng så fint till. Mycket vackert ! :D

Men nu ska jag kolla på Andra Avenyn och så ska jag packa lite !


Här har ni 2 bilder från idag, jag ser dock mycket hemsk ut, men jag bjuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0