Min underbaraaaaa helg kommer här !

Fredags : Jag gjorde mig i ordning åkte till stan för att hämta världens bästa !
Vi åkte hem och hade allmänt mys hela dagen. Gick till filmcentralen och köpte lite saker, gick hem och hade allmänt mys igen.

Lördags : Åkte ut på sjön en snabbis, gjorde oss i ordning för att Annies familj och mormor skulle komma. Vi dansade lite, och åt, sen skulle vi in på ICA men då stängde det klockan 4 och vi var där 4 minuter över ?? Sen gick vi och la oss i gräset och chillade i någon timme typ. Sen gick vi hem och smällde lite raketer! :D Sen spelade killarna NHL och jag och Annie lekte lite med deras Ipods ? säger man Ipods? haha. Ajaaaa, sen skulle ala vuxna dansa, så då kollade vi på dom, sen kollade alla andra på film så då la jag mig och skulle kolla jag också, men somnade... så jävla trött... Sen åkte alla hem, och då la vi oss, och då fick jag sova en stund, sen skulle jag vara en social människa.. funkade! :D haha...

Söndag : Andreas tog sovmorgon, jag låg ihop trängd mot väggen i 2 timmar elr ngt... Sen gjorde jag mig i ordning så kom mormor och Åke och åt med oss, sen fick jag så jävla ont i magen, så vi la oss och kollade film i några timmar, sen gick vi ut och jag halvsov i soffan, as gött, och så hoppade vi lite, sen skulle Andreas hem, så vi körde in han till bussen HEMSKT ! SAKNAR HONOM SÅ JAG TAR LIVET AV MIG SNART ELR NÅGOT!
Sen åkte jag iaf hem och duschade och gjrode mig i ordning, så stack jag och mötte Hannah, så var jag med henne till halv 11, ochv i kollade på BB och det måste vara ett skämt att Rodney åkte ut? Hru fan kan han åka ut? Dom måste verkligen ha gjort något? Det är inte rätt ?
Sen åkte jag iaf hem och la mig, orkade inte mer sen...

Men tack för världens bästa helg folket ! Skulle aldrig klara mig utan er !


Var tvungen att ta bort mig på bilden, för jag gör världens mongo min elr något. Men annars tycker jag bilden är fin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0