Jag har en grym kompis !

Asså jag kan ju inte ta allt i samma inlägg det går ju liksom inte ? ;D

Haha, min dag har varit grym, skolan har dock varit jobbig, men nu ska vi inte vara negativa här inte. Efter skolan blev det att träffa min lilla kompis. Och jag måste säga en sak. Den tjejen asså . Elr nej, Tina Griberg asså.. Jag är fan hur grym som helst, bara jag tänker på vad jag ahr gjort idag får mig att börja skratta, jag är så jäävla kung. Hannah är nog den enda som vet hur jag egentligen är.. Elr är och är, elr jag vet inte hur jag ska säga. Men det har varit sjukt kul asså. Ni ser ju liksom bilden på Hannah, JAG DOOOOG ! Jag lovar! hahah fyfan va kul !
Vi åkte iaf till mig och gjorde nudlar och drack lite rockstar och jag hade allmänt roligt! Sen åkte vi till trumma för att ta lite kort, haha dock blev det inga bra bilder ..
Men tack för en riktigt härlig dag Hannah!
LIVET ÄÄÄÄGER !



bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0