" Jaaadåh "

Tjenare !

Asså den här dagen har varit hur jäääkla grym som helst !
Jag, Annie och Hannah åkte in till i2 marten och gick runt där ett tag, sen köpte vi sån där helium ballong, och så skulle vi se om det blev sådär roligt. Och det blev det, så vi bestämde oss för att spela in, och göra en film av det. Och om ni vill veta, så håller filmen på att läggas upp på youtube (Y) så den kommer upp snart, och den är ca 6 minuter lång, så det är därför vi har den på youtube och inte på videofyme .. Aja, sen gick vi och köpte oss en munk, dock var den äcklig... Och sen märkte vi att Hannah var as prickig på sina ben, så då bestämde Annie och Hannah sig för att byta kläder, så dom gick in i skogen, och då märkte jag 3 killar som satt och kollade på oss hela tiden... Och när dom hade bytt så gick vi iväg, och då följde dom efter oss, och så höll det på precis hela jävla dagen. Vart vi än gick så var dom efter oss.. När vi hade köpt ca 8 heliumballonger och hade använt dom så kommer det 2 gamla människor och säger att något rörde sig 1 meter ifrån oss, och självklart fattade jag att det var en orm... så jag SPRANG där ifrån och skrek, och killarna typ sprang dit och skulle hålla på den. Och dom som såg den sa att det var en huggorm, men killarna sa att det var en snok. Så dom höll på den, och vi hoppades att dom skulle bli bitna... Men det blev dom inte... otur asså... Sen så skulle vi åka hem, och då följde dom också efter oss, sen när vi stannade och väntade på pappa så stod dom också stilla, sen när vi satte oss i bilen gick dom iväg, hahaha så jävla fula...
Sen åkte vi hem och började med filmen, som vi gjort i 4 timmar nu elr något, och nu har dom precis åkt hem, så nu ska jag försöka lägga upp filmen.
Men tack för världens bästa dag ! Ni är så otroligt grymma asså !



Hihihihiih gulligt jao ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0