Här är man uppe tidigt Jao

Godmorgon på er !

Vaknade klockan 6 och mådde as illa, men lyckades somna om, sen vaknade jag 7 igen och mådde illa. Så då blev det att kolla på American Pie ! Så jag varit vaken sen 7 imorse.. Illa...
Men nu ska jag snart ta en dusch, sen göra mig i ordning och vidare till stan för att hämta Andreas! Så sjukt gött att det känns som lördag, men det är bara fredag ! :D Så sjukt underbart så det är sjukt ! Men jag bloggar mer senare skulle jag tro ! Pusssss på er !

Och imorgon blir det att fira Hannah (a) hihihi, vi ska ha ett litet kalas!
Hoppas du inte glömt bort Hannah :(


hahahaha.


Kommentarer
Postat av: Hannah Hamberg

vi måste fira mig jao ....fast bara kanske ! hahhaha

2011-04-22 @ 09:55:17
URL: http://hannahhamberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0