Chillaaaaar på hotellrummet !

Nu har jag precis kommit till rummet, hade tråkigt så jag gick upp, så nu ligger jag här själv och inte gör ett dugg, kollar lite på Talang, men det är inge bra juuuue.. Kollade på en match förut också, dom vann med 6-2 och min bror var duktig och gjorde 3 mål, stoooolt syster! :) Men nu ska jag vänta på att Big Brother ska börja, så blir det att kolla på det, sen blir det nog att gå ner till folket och se vad som händer !
Imorgon blir det att gå upp klockan 6... inte kul.... Deras match börjar 8.. As kul....
Men nu kom pappa, så nu kanske han är lite social med mig, vi hörs sen kanske!


Bjuuuuder på en bild ocksåååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0