Andreas Sundell ♥

Igår tyckte Andreas att jag skulle göra ett inlägg om BARA honom, så jag började men hann inte skriva klart, så nu gör jag det!

Enda sen December har jag gillat dig så otroligt mycket, folk undrade hur jag kunde gilla någon jag inte ens hade träffat, men allt kändes så grymt bra med dig även om jag inte hade träffat dig någon gång. Sen slutade vi att prata ett tag, men jag glömde aldrig bort honom, det gick fan inte 1 timme utan att jag tänkte på dig, du fanns hela tiden i mitt huvud. Och jag tänker tillbaka hela tiden på vad som hände, vill bara glömma bort det, men det är väldigt svårt..
Sen började vi snacka efter jag kom hem från Thailand, och jag fick se dig i ishallen, och ah, det var bara så att du var bäst! Men vi pratade aldrig där. Och det gick ett tag tills jag verkligen fick träffa dig. Och jag kommer så jävla väl ihåg det, jag var sjukt nervös (a) hihi . Men det gick över så fort jag kom fram till dig ! Dagen gick, och jag började bara gilla dig mer och mer för varje minut som gick. Sen när du skulle hem... ah, jag var en sjukt deprimerad tjej.. Men då fick jag dom underbara kramarna och pussen av dig. Fyyyyfan va kär jag var..
Sen var det bara att vänta en vecka så skulle jag få träffa dig igen. Jag åkte till dig och fick va hos dig en hel dag, och allt kändes så jääävla perfekt ! 19/3-11 underbart! Sen kom du till mig dagen efter och vi hade allmänt mysigt hela dagen. Sen fick jag inte träffa dig på ett tag och då märkte jag verkligen hur mycket du betyder för mig, så hemskt att va utan någon som man älskar så sjukt mycket. Jag kommer ihåg att jag var sjukt rädd, för jag trodde att du skulle dissa mig ett tag där..
Någon vecka senare tog jag bussen till dig för att spendera natten hos dig, så underbart så det är helt sjukt. Och dagen efter följde du med mig hem och sov hos mig. Dock så var du sur på mig... För jag hade ont i magen ... inte snällt... :( hihihi.
Och nuuuu har jag inte träffat dig på år. Och allt känns så sjukt tomt, och det har varit mycket snack om att jag är tsm med en p12a nu. Och jag klarar inte av när folk säger saker när dom inte vet hur personen är. Hade dom vetat hur underbar du är hade dom inte sagt ett dugg. Du är verkligen det bästa som har hänt mig, och jag kommer aldrig lämna dig och jag hoppas att du vet det. Jag bryr mig inte vad andra tycker, och jag tycker verkligen inte åldern spelar någon roll..
Nu sitter man här och väntar på att det ska bli fredag så jag kan få träffa dig igen! Det ska bli den bästa helgen någonsin, och det är jag säker på att det kommer bli.

Jag älskar dig Andreas Sundell och kommer alltid göra vad som än händer !
Du betyder så sjukt jävla mycket för mig, och jag hoppas verkligen du förstår det!
Och jag fattar verkligen inte att du kom tillbaka till mig, det var en dröm som jag aldrig trodde skulle ske. Och jag är så sjukt jävla lycklig att du kom tillbaka
!
Du fattar nog inte hur sjukt jävla underbar du är Andreas ! Jag är kär, riktigt kär !
Asså det är verkligen svårt att beskriva hur mycket du betyder för mig Andreas, vet inte vad jag skulle göra utan dig, hoppas du förstår iaf ! ♥


Världens finaste människa !

Kommentarer
Postat av: annie

awwwwwwe !

2011-04-21 @ 19:01:02
URL: http://annieaxelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0