åååh, älskar min statestik idag jao !

Nu sitter jag här som jag gjort ca 10 timmar idag . Liv jag !
Men har inte orkat göra någonting idag, elr jag har pluggat lite och så har jag letat klänning, och så har jag varit allmänt social !
Men nu har iaf massa folk åkt hem, massa besök har det varit idag, för att hälsa på underbara Sevc ! Min lilla pojke det!
Och nu börjar BB , och då blir det ringa bäääästa killen och prata med honom !

Imorgon ska jag nog också bara ta det lugnt och försöka skriva klart min hemkunskap!
Och så ville Hannah träffas en stund, så det kanske det blir också, då kan ni få se bättre bild på mitt hår också, för då orkar jag fixa mig !


Svårt att hitta någon sötare katt asså !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0