9 April 2011

Tjenare !

Ett snabbt inlägg nu, ska kolla på hockey om 40 min ! Och det tar ett tag att gå, så jag ska bara blogga lite snabbt nuuu !
För första gången sov jag skönt på ett hotell, har sovit nästan hela natten, dock fick jag ju gå upp halv 7... Inte ku.... Och så förlorade dom den matchen så då vart jag sur, sen blev det till hotellet byta om lite, sen stack vi till "stan" kan inte kalla det stan... Var typ 5 km att gå elr ngt för INGENTING. Sen tillbaka till hotellet, somnade i solen en stund, haha.. skräll... och nu har jag precis ätit lite mat !
Så har min dag sett ut, och nu ska jag kolla på hockey, efter det blir det tillbaka till hotellet och kolla färjestad matchen! Baaaara hockey !


Bjuder på en mongooooo bild också !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0