8 April 2011

Hej på er !

Nu sitter jag i bilen på väg till Vänersborg, är framme om ca 30 min tror jag !
Har suttit här och kollat på Andra Avenyn hela tiden, så tiden har gått riktigt fort !
Dock så är det hur varmt som helst, så jag vet inte vart jag ska ta vägen asså...
Skolan idag var iaf mycket bra, förutom NP men det kändes bra iaf, sen var det bara 2 lektioner sen slutade vi, älskar fredagar asså !
Men nu ska jag fixa mig liteeeeee, sen sticker vi till hotellet och lämnar grejer sen upp till ishallen! Grymt trevligt, längesen jag kollade på hockey, fast jag kom på att jag gjorde det i söndags, men ändå.. Ajaaaaa, vi hörs senare, kram på er!


Sååååhär såg det ut sist jag var på hockeycuppppppp!

Kommentarer
Postat av: Hannah Hamberg

nämeeeeeen , är det inte jagalskarjohanp bloggen jag ser på datorn?????? pinsamt att du läste den förr.....

2011-04-08 @ 19:16:28
URL: http://hannahhamberg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0