6 April 2011

Tjenare bloggen !

Skolan idag gick hur fort som helst, hade NP i Svenska idag, det var bara jag och Annie som hade, som vi missade när vi var i Thailand? Det har liksom gått 2 månader, ajaaa, nu äre klart, hur gött som helst! Sen hade vi bara 2 lektioner till, och det gick hur fort som helst, as gött ! Så nu känns det som hela dagen är kvar!
Och jag STÖR mig så jääävla hårt på endel människor så det är helt sjukt.

Nu sitter jag här i myskläder till tusen och myser med världens goaste kudde, ochkolla på Andra Avenyn har jag tänkt, längesen jag kollade på det känns det som, så det ska jag kolla på nu, och så ska jag ringa Andreas lite senare. Blir även att gå på utvecklingsamtal, inte lika roligt som Andra Avenyn kanske, men det måste görassssssss. Lite nervös är jag ju, men det kommer nog gå bra ;) hiihih Vet vad dom kommer ta upp så.
Men vi hörs sennnnnn ! Pusssss


Bild på mig och Hannah för precis 1 år sen! Söta måste jag säga .


Kollade vad jag gjorde för 1 år sen, och då visade det sig att det var då jag råkade tappa min dator på golvet, elr ah, det åkte ner... hemsk..
Doooock så har jag världen bästa dator nu ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0