5 April 2011 - Grattis Kuuuusin !

Tjenare !

Dagen började med att gå till skolan som vanligt, hände inte så mycket i skolan. Elr det hände ingenting alls faktiskt. Efter skolan så stack jag och Hannah till stan i en timme, hon skulle bara köpa smink. Så det gick riktigt fort ! Trodde jag åkte till stan helt pank jag, men det visade sig att jag hade 200 på kortet, elr kanske mer ? tog ut 200 iaf, onödigt, men skulle bara kolla? haha. Köpte dock ingenting, sparar pengar jag! ;)
Nu har iaf Hannah precis åkt hem, vi dansade lite, elr hon gjorde, för vi kunde bara dansa 1 idag, så då fick Hannah dansa själv, så jag låg i soffan och tog massa kort på henne som ni ska få se nu! :) hiihih





Jag har en väldigt vacker kompis...

Nuuuu ska jag hoppa in i duschen innan jag lägger mig på madrassen och kollar på Big Brother, ska nog ringa bästaaaa killen också!
Assåååå, jag har verkligen INGEN ork till att bädda i min säng, så jag har legat på en madrass i 2 nätter nu, dock så sover jag as skönt där, så jag ska sova där i natt också, mysigt värre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0