28 April 2011

Godmorgon på er !

Orkade inte blogga igår, ringde Andreas efter Hannah och Jacob åkte, sen ville jag sova. Har lagt mig inann 12 hela lovet, duktig tjej jag!

Dagen igår var hur jäkla grym som helst ! Åkte in och fixade håret, som blev bra, ska bara fixa det med lite citron någon dag ! Är fortfarande mörk i underhåret.. Sen gick vi runt på stan en stund, och jag hittade världens finaste t-shirt som Hannah köpte. Som jag SKA köpa när jag får pengar, blev helt kär jao. Sen ringde mamma och sa att vi skulle åka och kolla på en katt, jag har respekt för katter, för det är inte lika lätt att få kontakt med dom som med hundar liksom, men jag blev as glad, så vi åkte och kollade på den. Och hela familjen blev helt kär i den, så den köpte vi jao ! Ni får se bild på honom senare, för han är extremt rädd liten kille...
Ni får även se bild på mitt hår senare skulle jag tro, om jag orkar fixa mig idag..
Ska plugga idag jag, måste bli klar med hemkunskapen, orkar inte sitta med det sista dagen.


Här har ni en liten bild på mitt hår... nyvaken jao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0