26 April 2011 - Sista dagen med mitt hår då.

Hej på er !

Nu har jag precis duschat, eller jag tvättade inte håret idag, det gör jag imorgon innan jag sticker till stan med Hannah för att klippa mig och slinga håret ! Det ska bli enormt skönt att få bort min extremt fula hårfärg jag har nu ! Men mindre skönt är att jag kommer ha as kort hår :( HATAR att klippa håret ! Men det blir säkert bra, växer ut efter ett tag.. Dock så är jag nästan alltid nöjd med min längd på mitt hår när jag ska klippa mig.. haha.

Idag ska jag iaf va med Hannah ! Hon ville dansa och fixa det som blev fel på filmen igår. Så det ska vi nog göra ! Fast nu skrev hon att vi skulle till bergvik och kolla klänning ! Så nu ska jag fixa mig sen sticker vi väl! Ha en bra dag mina underbaraaaaa läsare ! :D


Bild från igåååår jao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Har du en e-postadress?: (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?:

Kommentera:

Trackback
RSS 2.0